Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tsjechie

  • Nico Joordens

    Wie weet voor mij een adres van een firma of club die in Tsjechie kanotochten organiseert?

  • peter

    Hoi Nico,

    Vorig jaar hebben een vriend en ik gevaren op de Moldau (Vltava), met boten van Malecek. Goed verzorgd; na het eerste deel over de rivier gedaan te hebben, kwamen ze ons ophalen om ons voorbij het Lipnomeer te brengen, zodat we niet het hele meer over hoefden te varen. Niet duur, aardige mensen. Informatie via: www.malecek.cz.

    Je kunt ook een heleboel informatie vinden via een soort zoekmachine, Paddler's guide, www.raft.cz. Even land kiezen en een beetje doorklikken op rivieren voor vaak uitgebreide info over trajecten en bedrijven.

    Verder typ ik altijd gewoon een landnaam in en +canoe en ga dan verder zoeken. Vaak met succes. Nu zoek ik echter nog info over de Poolse Dunajec, verhuurders, info etc. weet jij toevallig hier wat van?

    Zet i.i.g. even je reactie op het prikbord, dan kan ik zien of je geholpen bent.

    Peter

  • Nico Joordens

    Peter ,

    bedankt voor de info erg nuttig deze pagina's

    nee ik weet helaas niets over kanoen in Polen , maar ik geloof dat een reisburo genaamd Dobryden kanotochten organiseert in Polen op de mazurische meren dus geen rivieren.

    hopelijk van dienst

    Nico

  • peter

    Nico,

    Bedankt voor je reactie.

    Ik wil (voorlopig) echter alleen op de Dunajec varen, deze ligt in het zuiden.

    Inmiddels heb de tip gekregen via www.Google.com te zoeken. Deze zoekmachine kan ik nu aanbevelen.

    Vriendelijke groeten,

    Peter

  • Robbert

    Een tip op de Dunajec!

    Houdt je met varen aan de goede kant van het land waar je vertrekt.

    Er is daar veel kontrole.

    Heb daar twee jaar geleden met de kano Canadees Yoho 2 gevaren.

    Is er leuk en mooi vooral de vlotten van boomstammen en de drie rotsen.

    Groetjes en veel kano plezier Robbert

  • peter

    Robbert,

    Weet je toevallig nog of er bedrijven zijn waar ik bij de Dunajec kajaks kan huren om op deze rivier te varen?

    Dank voor je reactie.

    Vriendelijke groeten,

    Peter

  • Ton Koop

    Ik weet niet direct een organisatie maar wel een Nederlandse firma welke een kanofabriekje heeft in Tsjechië.

    Jan van Sluis te Werkendam

    Dit adres staat onder in het telefoonboek/CD foon gids onder kanocentrum de Biesbosch. Jan weet ongetwijfeld enkele adressen.

    Succes,

    Ton Koop