Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

info kajaktrektocht Dunajec?

  • peter

    Wie heeft voor mij infomatie over varen op de Dunajec in Zuid-Polen. Graag vaar ik deze zomer in de vakantietijd. Ik zoek huurbedrijven voor het huren van kajaks en info over kamperen, traject etc. Bij voorbaat dank.

  • EiltZ

    Op www.Google.com vond ik veel links naar Dunajec maar het viel me op dat het vooral over houtvlotten ging. Kanovaren in Polen lijkt me ook wel bijzonder. Laat je ons weten hoe je zoektocht is afgelopen?

    mvg EiltZ

    http://sport.clubs.nl/Kano

  • Peter

    Hoi EiltZ,

    De zoektocht is afgelopen.

    Uiteindelijk heb ik via een soort VVV het adres gekregen van de VVV in de buurt waar ik heen wilde. Daar heb ik naar geschreven (in het Duits en Engels). Alleen niets meer retour ontvangen. Verder had ik ook nog een boekje met een telefoonnummer, daar werd echter de telefoon niet opgepakt.

    Onze vakantie kan maar 2 weken duren en we zijn afhankelijk van huurbedrijven, daarom nemen we niet de gok ter plekke te gaan zoeken. Dit zou ons misschien voor heen en terugreis en regelen, 4 dagen kosten.

    We zien voor de 2e maal af van het varen in zuid-oost Polen.

    Waarschijnlijk gaan we nu naar zuid Duitsland.

    Dank zij jou, bedankt, heb ik er wel weer een goede zoekmachine bij.

    Peter