Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kayak excursies langs de Costa Brava - Pyreneeën -

  • enjoy-spain

    Wij staan graag voor u klaar voor informatie over maatvakanties, mogelijkheden van alle soorten activiteiten, wandeltochten, fiestroutes.. hoge risico sporten zoals, rafting, bungee-jumping, BTT, paintball, parachutspringen.. 4X4 of quad routes door de Pyreneeën of la Garrotxa.. Kayak-excursies, diepzeeduiken, snorkelen, zeilexcursies? Reizen met een heteluchtballon..

    We hebben ook veel activiteiten voor kinderen, ideaale plekjes waar ze kunnen genieten van de natuur en de dieren..

    Op dit moment concentreren wij ons alleen op de provincie Gerona in Catalonie, en dan wel de streken L?Alt Emporda, Baix Emporda en een klein gedeelte van La Garrotxa, el Ripolles en Pla d?Estany en Costa Brava. In het najaar kunt u ook keuzes maken zoals La Cerdanya, gelegen in de Pyreneeën waar we winteractiviteiten gaan aanbieden zoals ijsklimmen, tochten met hondensleeën door de Pyreneeën.. overlevingstochten waar iglo?s worden gebouwd om te overnachten.. Valle d?Aran met prachtige ski-gebieden?

    Ons team blijft opzoek naar nieuwe mogelijkheden en accomodaties, u zult dan ook merken dat elke keer als u onze web-site bezoekt, er meer informatie en mogelijkheden te vinden zijn.

    Al onze accomodaties zijn persoonlijk door ons team bezocht en we hebben een nauwe band met de eigenaren en de organisatoren van de activiteiten.

    Wij staan graag voor u klaar om te adviseren en u op weg te helpen naar een onvergetelijke vakantie

    Enjoy-Spain “Something Else”

    www.enjoy-spain.com

    Telf. +31 306877407

  • Michiel Rietveld

    Goede dag,

    Ik heb een vraag over jullie site. Deze site heb ik gevonden op google en ik vroeg me af waar ik kan bungee jumpen. Het liefst willen wij (4 personen) van een brug af jumpen. En dan op rijafstand van de Rio Vero. Dit is een rivier voor canyoning. En ligt bij alquezar.

    Is hier in de buurt een plek waar we dit kunnen doen?

    Ik hoor graag van jullie.

    Michiel Rietveld

  • we love spain

    wij willen graag gaan kanoen, doei

  • Mirjam den Houdijker

    Michiel Rietveld Schreef:

    ——————————————————-

    > Goede dag,

    >

    > Ik heb een vraag over jullie site. Deze site heb

    > ik gevonden op google en ik vroeg me af waar ik

    > kan bungee jumpen. Het liefst willen wij (4

    > personen) van een brug af jumpen. En dan op

    > rijafstand van de Rio Vero. Dit is een rivier voor

    > canyoning. En ligt bij alquezar.

    >

    > Is hier in de buurt een plek waar we dit kunnen

    > doen?

    >

    > Ik hoor graag van jullie.

    >

    > Michiel Rietveld

  • Mirjam den Houdijker

    Wat toevallig, ik wilde deze vraag ook net gaan stellen!

    Hmm… Misschien komen we elkaar wel tegen in Alquezar…

    ;-)