Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Weblink Ruilen

  • Peter

    Hallo,

    Wie heeft er zelf een website en wil met mij links ruilen.

    www.nauticfriend.com

    Groet

    Peter

  • Anton van Rooij

    Ik, http://kano.startpagina.nl hehehe

  • www.durell.nl

    Hallo,

    Deze oproep is misschien al enige jaren geleden geplaatst, maar toch laat ik nog even reactie achter.

    Wij van www.durell.nl zouden ook graag met andere websites onze weblink ruilen. Een link ruilen van een website is alleen bedoeld om meer ‘klanten’ te werven, en dat wilt iedereen toch?

    Wat is en wat doet Durell.nl?

    Www.durell.nl is een particuliere bezigheid dat zich bezig houdt met het designen van websites en logo's. Hiernaast zorgen we ook voor de optimalisatie van de website. Want wat heb je nou aan een website als er helemaal geen bezoekers opkomen dagen….. Juist ja, helemaal niets!

    Onze website www.durell.nl richt zich speciaal op particulieren en kleine bedrijven die geen ervaring hebben met het maken van websites en logo's.

    Wat vragen we ervoor terug?

    Uiteraard kunnen onze ‘klanten’ ons betalen met geld, maar dit is niet noodzakelijk! Omdat wij een particuliere bezigheid zijn, dat alleen voor het plezier websites en logo's maakt kunt u ook betalen met producten. Producten? Dat kan van alles zijn; Vishengels/spullen om te vissen, mountainbike's/normale fietsen, complete tuinset's, een laptop… Écht van alles.

    Voor meer informatie verwijzen we u naar onze website zodat u een beter beeld krijgt van het geen wat we u te bieden hebben. En voor de mensen die aan ‘linkruil’ willen doen, neem contact met ons op door hier te klikken.

    Met vriendelijke groet,

    www.durell.nl

  • AAA-Amateurs

    Beste Peter,

    Wij willen best wel met jou een weblink wisseling aangaan.

    Kijk voor meer informatie even op onze website dat te vinden is via de volgende link:

    www.aaa-amateurs.nl/weblink-ruilen.html

    Even kort samen gevat wie wij zijn:

    Een particuliere bezigheid dat voor de fun (hobby) websites maakt en ruilt tegen producten dat we zelf

    kunnen gebruikken.

    Met vriendelijke groet,

    AAA-Amatateurs.