Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

leren kanovaren

  • Bonnie

    Mijn zoon en dochter lijkt het leuk om te leren kanovaren. Alleen heb ik geen idee waar ze dat zouden kunnen leren. Er zijn genoeg verhuurbedrijven, maar een beetje basistechniek lijkt me toch ook heel handig. Wie heeft er tips/adressen voor ons? Wij wonen in Noord-Nederland, maar willen er best een eindje voor rijden. Mijn dochter is 15 jaar en mijn zoon 13 jaar. Alvast bedankt voor de reacties, groet Bonnie.

  • Gerard

    Je zou het kunnen proberen bij een kanovereniging in de buurt. Je kunt de kanoverenigingen vinden op de “www.kano.startpagina.nl” en anders via de Nederlandse Kano bond. Bij een kanovereniging kunnen ze les krijgen in de kano/kajak techniek van het varen en ook meestal verschillende types kano's/kajaks proberen.

    m.v.g.

    Gerard

  • Kris

    Geachte je kan eens een kijkje nemen op onze site www.canoeadventure.be. Indien je dan nog vragen hebt mail gerust. Groeten Kris

  • Adriaan Mosterman

    Beste Bonnie,

    Ik geef af en toe kanoles en doe dat naast mijn werk en vraag dus niet de hoofdprijs. Je kunt eventueel wat informatie vinden op http://www.buitensportzwolle.nl/54-Kano_cursus.html

    Geef maar aan wanneer je in het voorjaar een keer naar Zwolle wil komen voor een basiscursus dan probeer ik dat te combineren met ander cursisten.

    Groet,

    Adriaan Mosterman

    06-46626676