Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zoek geschikte kanorivier voor tocht met kind

  • wilfried

    Hoi,

    Ik wil in juli een drie- of vierdaagse kanotocht maken met mijn zoon van 11. We zijn zeker geen beginners, maar ook niet bedreven in het nemen van fikse stroomversnellingen. Hebben wel ruime (wildernis)kampeerervaring. Als je een leuke tip hebt voor een mooi traject op een rivier binnen ca. 800 km van Utrecht dan houd ik me daarvoor aanbevolen. Tevens speelt mee of we daar ergens een kano kunnen huren, wild kunnen kamperen dan wel op een camping.

    Alvast bedankt voor je reactie!

    Groet,

    Wilfried

  • selinde

    beste wilfried

    Ik denk dat wij een heel leuk aanbod voor je hebben. Kajakken in midden Portugal! We organiseren een 6-daagse expeditie waarin je gaat bergklimmen, gps wandelen, kajakken en vlot bouwen. Ook een spannend nachtspel zit in het programma. We gaan wild kamperen, de laatste nacht is een hotelovernachting in de historische stad Coimbra.

    Met ryanair kun je snel en goedkoop van eindhoven naar porto vliegen, waar je wordt opgehaald.

    Kijk voor het volledige programma op: http://www.rockandriver.com.pt/expedities

    Hartelijke groet,

    selinde

  • Tim Horneman

    Hoi Wilfried,

    Ik heb -toen mijn oudste zoon 1.5 jaar was- een tocht op de Gudena in Denemarken gemaakt.

    Het is een klein maar mooi riviertje… Bij het dorpje Torring kan je starten en ook je auto stallen en een kano huren.

    Je kunt tijdens de tocht zowel op -luxe- campings overnachten als op zgn. Teltpladsen; eeen veldje aan de rivier met enkel een simpele sanitaire voorziening en een watertappunt.

    Er zij veel van dat soort plekjes zodat je,als je dat wil, de dagtochten niet té lang hoeft laten worden…

    Mooie omgeving, vriendelijke mensen…

    Wil je meer info? Dan moet je dat even laten weten!

    Tim