Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

werkstukken

  • melissa

    Heej me naam is melissa en ik woon in hengelo ik mag niej mee doen met gymmen en moet nu een werkstuk schrijven over kanoen en kanovaren je weet wel het verschil tussen kano's en kayaken en weedstrijden en creatief kanoen dus maar ik kan er echt niks over vinden ik heb op google, ilse alles wat je maar kunt bedenken gekeken en het gaat allemaal over kano verhuur (wat ik dus niej moet hebben) maar nu wil ik dus jullie hulp vragen kan please iemand me ff iets over kano's mailen dat zou echt super zijn want als ik dit niej maak zak ik er voor en mag het hele jaar overdoen?!?! dus please help me alvast bedankt en heel veel kusjes + groetjes melissa uit hengelo!:D

  • Nico

    Melissa,

    Op kano.startpagina.nl staan vast wel links waar je veel info kunt vinden. Wat je ook kunt doen is een praatje maken bij een lokale kanovereniging. In Enschede zit http://euroskano.student.utwente.nl/. Mogelijk zit er ook een club in Hengelo.

    Nico

  • luca

    hallo dat moet ik dus ook doen maar doe het zelf wel ik geef je een tip kijk wat ver soort kano's er alemaal zijn en hoe je het doet