Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

net zo enthousiast van kanovaren als ik?

  • marlien

    Hallo kanovaarders,

    Ik ben op zoek naar mensen die het net als ik leuk vinden om in het weekend lekker te gaan varen.

    Ik woon zelf in Overijssel en in deze provincie zijn genoeg leuke plekken om het water op te gaan. Maar ik ben ook wel bereid om een keer over de grenzen van Overijssel te gaan.

    Ik ben 28 jaar en ik zou het, het leukst vinden om met jonge mensen er op uit te trekken, maar het is geen must.

    Omdat ik zelf geen kano heb, huur ik tot nu toe iedere keer een kayak als ik ga varen en dat bevalt me prima.

    Ik hoop van jullie te horen.

    Groeten, Marlien

  • Nico

    Hallo Marlies,

    Dus jij zoekt mensen die graag kanoen?

    Dat vind ik dus ook leuk. Af en toe. Maar niet elke week. En ik wil er niet twee uur voor in de trein zitten!

    Maar als ik ergens in de buurt kom waar ze dat hebben vind ik dat erg leuk.

    Ik zoek nog waar ik hier een kano kan huren :)

    Het prettigst vind ik een kano. Maar niet zo een met dichte bovenkant.

    De opties hier zijn:

    Kanovereniging in naburige gemeente, Zaandam, Graft / De Rijp, Deventer

    Kanovakantie (Maar das dan vaak alleen maar kanoen :) iets te veel van het goede voor mij twee weken alleen maar kanoen.

    Zelf kano huren

    Voor mijn part voeg je me toe op MSN.

    Met vriendelijke groeten,

    Nico

  • Roelof

    Hey hallo, kben regelmatig in de weerribben aan het varen, misschien es met ze 2 en?

    Kzou het liefst met een vrouwelijk persoon gaan.

    Ben jij een vrouw, mail me dan even.

  • marco

    Hallo Marlien,

    Het lijkt me leuk om ook eens over mijn provincie grens te peddelen!

    Dus als je nog iemand zoek om mee te gaan varen, mail me even.

    Ik heb zelf een sit-on-top kano, dan starten we voor jou gewoon bij een kano verhuur.

    gr. Marco

  • florine

    hallo marlies.

    ik zal me even voorstellen ik ben florine ik heb zelf een kano lijkt me leuk om een tochtjes te maken

    als ij dat ook leuk vind nou michien hoor ik nog wat van groet florine

  • ton

    wie heeft er zin om regelmatig te gaan kanoën omg noord oost polder /overijssel